Colégio Cene för iPhone

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Colégio Cene App Overview

Colégio Cene är en iPhone-app designad av Ultramax Informatica Ltda - ME, kategoriserad under Utbildning & Referens. Appen erbjuder två huvudportaler: en för elever, föräldrar eller vårdnadshavare, och en annan för lärare. Användare kan komma åt klassinnehåll, betyg, rapporter, ekonomisk information, meddelanden, bedömningsscheman, händelser och mer genom Studentportalen. Lärarportalen gör det möjligt för lärare att hantera betyg, närvaro, publicera klassinnehåll och mer.

En av de senaste funktionerna i Colégio Cene inkluderar möjligheten att lagra flera konton, vilket gör att användare kan spara sina inloggningar för snabb åtkomst utan att behöva upprepa att ange sitt användarnamn och lösenord.

Program tillgängligt på andra språk

Colégio Cene för iPhone

• Fri

• På Svenska
  • V 4.2.899

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Colégio Cene

Har du provat Colégio Cene? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.